Fotografie: Roel Kleinpenning

Varssevelds Belang

Varssevelds Belang is een vereniging met het doel de belangen van Varsseveld en haar inwoners in de ruimste zin des woords te bewaken en te bevorderen, teneinde de leefbaarheid te verhogen en de onderlinge band te versterken.

Varssevelds Belang

Varssevelds Belang is een vereniging met het doel de belangen van Varsseveld en haar inwoners in de ruimste zin des woords te bewaken en te bevorderen, teneinde de leefbaarheid te verhogen en de onderlinge band te versterken.

Varssevelds Belang

Varssevelds Belang is een vereniging met het doel de belangen van Varsseveld en haar inwoners in de ruimste zin des woords te bewaken en te bevorderen, teneinde de leefbaarheid te verhogen en de onderlinge band te versterken.

Varssevelds Belang

Varssevelds Belang is een vereniging met het doel de belangen van Varsseveld en haar inwoners in de ruimste zin des woords te bewaken en te bevorderen, teneinde de leefbaarheid te verhogen en de onderlinge band te versterken.

Varssevelds Belang

Varssevelds Belang is een vereniging met het doel de belangen van Varsseveld en haar inwoners in de ruimste zin des woords te bewaken en te bevorderen, teneinde de leefbaarheid te verhogen en de onderlinge band te versterken.

Varssevelds Belang

Varssevelds Belang is een vereniging met het doel de belangen van Varsseveld en haar inwoners in de ruimste zin des woords te bewaken en te bevorderen, teneinde de leefbaarheid te verhogen en de onderlinge band te versterken.

Gemeente Oude IJsselstreek breidt digitale dienstverlening uit


Vanaf nu kunnen inwoners in de gemeente Oude IJsselstreek ook via WhatsApp hun vragen stellen aan de gemeente. WhatsApp is een berichtendienst tussen verschillende mobiele telefoons ter vervanging van sms’en. Hiervoor is een speciaal nummer beschikbaar: (06) 1291 7102. Deze proef met WhatsApp is een uitbreiding van de digitale dienstverlening van de gemeente. Op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur worden vragen van inwoners behandeld en zo spoedig mogelijk, binnen 24 uur, beantwoord. De gemeente stuurt geen privacygevoelige informatie via WhatsApp.


Webcare
Het webcareteam van de gemeente beantwoordt naast vragen die via WhatsApp binnenkomen ook vragen die via social media aan de gemeente worden gesteld, zoals via Facebook en Twitter. Bijvoorbeeld vragen als: “Waar vind ik de openingstijden?” of “Hoe lang duren de wegwerkzaamheden?” Het webcareteam bestaat uit medewerkers die ook vragen beantwoorden die via de andere kanalen binnenkomen zoals e-mail, balie of telefoon